YENİ KURUMSAL ELEKTRONİK POSTA SİSTEMİ HAKKINDA AÇIKLAMA


  • 25.02.2019 Değerli Üyelerimiz, 19.02.2019 tarihinde yayınlanan "Yeni Kurumsal Elektronik Posta Sisteminin Açılması Hk." başlıklı duyuruda yapılması gereken işlemler belirtilmişti. Yeni Kurumsal E-posta sistemi bugün (25.02.2019) itibariyle kullanılmaya başlanmıştır. Kurumsal E-posta hesabınıza Kullanıcı Adı alanına T.C. Kimlik Numaranızı, Şifre alanına da portal ve NBS de kullanılan şifreniziyazarak giriş yapabilirsiniz.Noterliğin adına açılan kurumsal e-posta hesabı için ise Kullanıcı Adı alanına Noterlik Kodu, Şifre alanına noter/noter vekilinin belirleyeceği şifre yazılarak giriş yapılacaktır. Noterliğe ait kurumsal e-posta adresinin şifresini Portale üye girişi yapan Noter veya Noter Vekili Benim Sayfam-Noterlik İşlemleri-Noterlik E-Posta Adresi Şifre Değiştirme sayfasından belirleyebilecektir. Kurumsal yeni e-posta hesabınıza; Portalimizin Benim-Sayfam bölümünde sağ üst köşede bulunan zarf simgesi tıklayarak veya e-posta uygulaması (Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Opera Mail vb) kullanarak erişebilirsiniz.E-posta hesabına giriş yaparken saat dilimi seçiminde "+3 İstanbul " seçilmelidir. Bilgilerinize sunarız.